فرآیند رزرو از مراکز رفاهی دانشگاه(ویژه اعضای هیات علمی و کارمندان شاغل و بازنشسته)
1-مراجعه به پرتال شخصی(پویا) به نشانی
https://pooya.um.ac.ir
2-1- در صفحه اصلی سایت دانشگاه فردوسی مشهد نیز آیتم پرتال شخصی وجود دارد که با کلیک بر روی آن می توان وارد پویا شد.
2-وارد کردن نام کاربری و رمز عبور
1-2-بازنشستگان و موظفی بگیران جهت فعال کردن پرتال شخصی و یا دریافت نام کاربری و رمز عبور خود در زمان اداری با شماره 05138803040(خانم بی مکر) تماس حاصل نمایند.
3-کلیک بر روی لبه توسعه منابع منوی نگهداشت و امور رفاهی اسکان در مراکز اقامتی دانشگاه
1-3- قبل از اقدام به ثبت نام حتما فایل راهنمای ثبت نام را مطالعه فرمایید.
تمام فرآیند ثبت نام از طریق پرتال شخصی قابل انجام می باشد و نیاز به مراجعه به ستاد رفاهی نیست.
فرآیند رزرو از مرکز رفاهی دانشگاه (ویژه اعضای هیات علمی و کارکنان شاغل و بازنشسته سایر دانشگاهها)
1-مراجعه به پرتال یکپارچه خدمات دانشگاه فردوسی مشهد به نشانیhttp://service.um.ac.ir
2-ثبت نام در سامانه و تعریف نام کاربری و گذرواژه
3-مشاهده شرایط پذیرش
4-انتخاب گزینه "رزرو از مراکز رفاهی" و طی نمودن تمام مراحل ثبت نام
5-پرداخت هزینه اقامت به صورت آنلاین و پرینت واچر
6-هنگام مراجعه حضوری به مرکز اقامتی همراه داشتن اصل کارت پرسنلی و یا حکم کارگزینی علاوه بر مدارک شناسایی قید شده در قوانین و مقررات الزامیست.
فرآیند لغو /حذف درخواست رزرو از مراکز اقامتی
1-در صورتی که درخواست خام و پرداخت از طریق درگاه انجام نشده باشد باید در قسمت لیست رزوهای انجام شد روی گزینه عملیات کلیک راست و گزینه حذف درخواست را انتخاب نمایید
2-در صورت تمایل به لغو درخواست، در قسمت لیست رزروهای انجام شده کلیک راست نمایید و با انتخاب گزینه لغو درخواست و انتخاب هر یک از تاریخهای رزرو شده نسبت به لغو درخواست خود اقدام نمایید.
3-پس از طی شدن مراحل اداری و کسر کسورات مربوطه وجه به شماره حساب اعضای هیات علمی و کارمند دانشگاه فردوسی مشهد که در کارگزینی دانشگاه ثبت گردیده واریز میگردد.
4-اعضای هیات علمی و کارمندان شاغل و بازنشسته سایر دانشگاهها بعد از انتخاب گزینه "لغو درخواست" باید اطلاعات حساب به نام خود را جهت عودت هزینه واریزی لغو شود.
فرآیند صدور معرفی نامه برای اعضای هیات علمی و کارمندان دانشگاه فردوسی مشهد جهت استفاده از خدمات مراکز اقامتی سایر دانشگاهها
1-ارسال مشخصات فردی(کدملی،شماره همراه)، تاریخ دقیق و تعداد شبهای اقامت، دانشگاه مقصد و تعداد همراهان از طریق اتوماسیون اداری برای کارشناس گردشگری اداره رفاه توسط متقاضی
2-ارسال نامه درخواست برای دبیرخانه جهت صدور نامه توسط کارشناس گردشگری
3-ارسال مینوت معرفی نامه از دبیرخانه به کارشناس رفاهی
4-تایید و ارسال نامه برای دبیرشورای رفاهی دانشگاه جهت امضا
5-ارسال رونوشت نامه برای متقاضی از طریق اتوماسیون و پرینت نسخه کاغذی معرفی نامه در صورت درخواست متقاضی
6-ارسال نسخه کاغذی از طریق دبیرخانه به واحد محل خدمت
*هماهنگی با دانشگاه مقصد و ارسال معرفی نامه توسط خود متقاضی صورت میگیرد